Kvalitní hovězí maso ANGUSO a mléčné výrobky FARMILK

Pro masožravce

MASO ANGUSO

Hovězí maso Anguso má vynikající výživnou hodnotu - vysoký obsah kvalitních bílkovin, vitamíny skupiny B, železo, fosfor a stopové prvky. Slouží jako přirozený zdroj konjugované kyseliny linolové, která napomáhá k vytvoření optimální rovnováhy mezi svalovou a tukovou hmotou v lidském těle. Z masa tohoto plemene zhotovíte od  bifteku po guláš a to za podstatně kratší dobu než u běžného hovězího masa.

FITNESS MASOVÉ KOULE

Potřebujeme (na 4 – 5 porcí): 500 g mletého masa (hovězí anguso), 5 ks zelené papriky, 5 ks rajčat, 3 velké lžíce másla, 1 vejce, 3 stroužky česneku, sůl, pepř.

Postup: Papriku a rajčata nakrájíme na kostičky.  Mleté maso vložíme do misky a přidáme vejce, aby směs držela pohromadě. Osolíme a opepříme podle chuti. Můžeme přidat česnek. Vše pečlivě zamícháme. Z vytvořené směsi začneme vytvářet malé kuličky. Pokud se lepí a jsou nekonzistentní, můžeme přisypat troškou strouhanky. Pekáč vymažeme máslem a pokládáme na něj rajčata a papriku. Na zeleninu můžeme přidat nadrcený stroužek česneku. Na zeleninovou směs vložíme kuličky, které nakonec můžeme posypat zbytkem zeleniny a pokud si přesně nehlídáte svůj příjem kalorií, můžete kuličky posypat také strouhaným sýrem. Pečeme v troubě na 180° asi 1 hodinu. Prvních 30 minut necháme pekáč přiklopený a na další půl hodinu odklopený. Když jsou kuličky zlatavé a směs pustila šťávu, můžeme servírovat např. s rýží.

Energetická hodnota jedné porce bez přílohy: 1627 Kj

Hovězí steak s bylinkovým pestem a restovanými houbami (4 porce)

Potřebujeme: 1 kg svíčkové či nízkého roštěnce, mletý pepř, sůl, olej. Porce masa osolíme a opepříme. Každou porci masa pečeme z obou stran tak, aby maso bylo uvnitř růžové a šťavnaté. Porci masa podáváme s pestem a doplníme houbami a snítkou bylinky.

Pesto: směs čerstvé bazalky a petrželky, 100 g olivového oleje, 1-2 lžíce strouhaného parmezánu, 1 lžíce vlažských ořechů, mletý pepř, sůl. Z lístků bazalky, petrželky, olivového oleje, parmezánu a ořechů umixujeme pesto, dochutíme mletým pepřem a solí.

Houbová příloha: 6 velkých hřibů, olivový olej, snítka tymiánu, mletý pepř, sůl. Očištěné houby nakrájíme, opečeme na olivovém oleji se snítkou tymiánu, dochutíme pepřem a solí.

(Zdroj:www.klucivakci.cz)

Grilovaný angus s fenyklem, rukolovým salátem a cherry rajčaty

‌Potřebujeme: 1 kg roštěnce angus (jedna porce 250 g), sůl, pepř, olivový olej, 1 fenykl.

Na salát: rukola, 10 cherry rajčat, 100 ml olivového oleje, 50 ml medu, 30 ml bílého vinného octa.

Postup: Maso osolte, opepřete a grilujte z každé strany čtyři minuty (podle výšky masa). Díky kvalitě maso nemusíte marinovat. Roštěnec pak na talíři pokapejte olivovým olejem. Nekořeňte ničím jiným, protože má svoji výraznou a vynikající chuť. Fenykl omyjte a krátce spařte v osolené vodě - asi pět minut. Nakrájejte na půlcentimetrové plátky, osolte, opepřete a grilujte z každé strany 4 až 5 minut. Dresink si připravíte tak, že med, olivový olej, ocet, sůl a pepř promícháte metlou. Hotovým dresinkem potom pokapete rukolu a přimícháte ho k rajčatům. 

zdroj: časopis INSTINKT‌‌

Farmářská snídaně

Dvě na kolečka nakrájené nožičky párků Aguso  opečeme v olivovém oleji, přidáme nakrájenou cibuli, necháme zesklovatět, přidáme rajský protlak, poté plechovku sterilováných červených fazolí bez nálevu, podlijeme trochou vody, okořeníme oreganem a špetkou pepře, dochutíme cukrem, krátce provaříme, dosolíme, před koncem přidáme dva stroužky česneku nakrájeného na plátky a necháme dojít. Podáváme s čerstvým chlebem.

Doba přípravy: 10 minut. Porce pro jednu osobu.

Z výrobků objednaných z farmy či zakoupených na farmářských trzích můžete udělat nespočet variant pro chutné a zdravé delikatesy na každý den.

Objednat